ترفندهای زیورآلات

سنگ ثروت و شانس

سنگ ثروت و شانس

بیشتر سنگ‌ها علاوه بر زیبایی بی حد و مرزی که دارند، دارای خواص بینظیری می باشند. بعضی از آن ها خواص درمانی و برخی دیگر هم خاصیت جذب انرژی و ثروت دارند و به سنگ ثروت و شانس معروف هستند. اگر در شرایط مناسب از آن ها استفاده کنید می توانید به راحتی به استقلال مالی برسید.

در این مقاله مجموعه ای از کریستال های قدرتمند برای کمک به شما در دستیابی به اهداف مالی را عنوان می کنیم:

زمرد مظهر فراوانی و ثروت

زمرد یکی از بهترین سنگ های جذب ثروت و شانس است. در ذیل ویژگی های این سنگ زیبا را بیان می کنیم:

  • سنگی بسیار پر انرژی و دارای خواص فراوانی است.
  • مظهر فراوانی و ثروت است.
  • برای محافظت در مقابل چشم بد (چشم زخم) مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دو نیروی انرژی بخش و آرامش بخش دارد.
  • برای صاحبش توانگري، ثروت و شادی می آورد.
  • به همراه داشتن زمرد باعث آسان شدن کارها و گره گشایی می شود.
زمرد مظهر فراوانی و ثروت 

زمرد مظهر فراوانی و ثروت در کسب و کار

زبرجد، سنگ ثروت

سنگ زبرجد یکی دیگر از سنگ های قدیمی و ثروت ساز است و برای افزایش برکت و ثروت تاثیر زیادی دارد.

این سنگ، برای صاحب اش شانس و اقبال خوب می آورد، زیرا به وسیله ی آن می توانید ذهن خود را در مورد ثروت و موفقیت روشن و شفاف کنید. برای استفاده از خواص این سنگ، می توانید از آن به عنوان گوشواره استفاده کنید و یا آن را در دست بگیرید و به جذب ثروت و موفقیت فکر کنید.

سیترین‌ سنگ جذب ثروت

سنگ سیترین به عنوان سنگ جذب پول و ثروت، همچنین به نگین معامله گر معروف می باشد و همراه داشتن آن باعث موفقیت‌های مالی شما می‌شود.

افرادی که به دنبال موفقیت در کسب و کار شخصی و حرفه ای هستند. بهتر است که این سنگ را به همراه خود داشته باشند و یا از آن استفاده کنند. همواره سیترین را در کیف پول خود نگه داری کنید.

توپاز، سنگ ایده آل برای موفقیت در معاملات مالی

در قدیم توپاز به عنوان توپ پول برای جذب ثروت محسوب می شد و یکی از قدرتمندترین سنگ ها جهت رسیدن به موفقیت های مالی است.

این سنگ، برای جذب و تجلی بسیار عالی است. مثل آهن ربا دیگران را در عالم دوستی و کار جذب شما می کند و شما را برای رسیدن به امیال نیک تان متجلی می کند. برای استفاده از توپاز درنگ نکنید، همواره از این سنگ در مسیر موفقیت زندگی خود استفاده کنید.

توپاز، سنگ ایده آل برای موفقیت در معاملات مالی

توپاز، سنگ ایده آل برای موفقیت در معاملات مالی و قرارداد ها

یشم سنگی برای پول و جذب ثروت

سنگ یشم، باعث رشد ثروت می شود و زمانی که در حال تصمیم گیری در مورد امری مهم برای مسائل مالی هستید بسیار مفید است. دستبند یشم هم برای جذب ثروت و محافظت از آن بسیار کاربردی است.

این سنگ، به عنوان سنگ حامی مورد استفاده قرار می گیرد و به همراه داشتن یشم و یا قرار دادن در محل کار یا گوشه ای از اتاق نیروهای منفی را از محیط دور می کند و شادی و آرامش خاصی به روح می بخشد.

زمرد

زمرد، چاکرای چهارم یا چاکرای قلب را فعال می کند وکمک می کند تا در تصمیماتمان با عشق، محبت و خردی که از قلب میجوشد عمل کنیم و راه را برای جذب ثروت های جهان بر ما باز می کند.

یاقوت سنگ ثروت و برکت

یکی دیگر از بهترین سنگ های ثروت سنگ یاقوت می باشد و اگر به صورت پیوسته آن را به همراه داشته باشید، در چشم مردم بسیار با هيبت و شكوه جلوه می کنید و در کسب و کار و درآمد پیشرفت بسیار چشم گیر به دست می آورید.

یاقوت سنگ ثروت و برکت

یاقوت سنگ ثروت و برکت و مظهر زیبایی

یاقوت کبود

سنگ یاقوت کبود نمادی از شانس، وفاداری، ثروت و برکت، جذب انرژی های مثبت و عزیز شدن در جمع می باشد. در ذیل ویژگی های آن را بیان می کنیم:

  • به صاحبش نیروی خاصی می بخشد.
  • سلامتی، توانمندی و ثروت برای او به ارمغان می آورد.
  • نماد عشق و محبوبیت می باشد.

چشم ببر

سنگ چشم ببر برای افرادی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، بسیار مناسب است و به آن ها كمك با ارزشی می كند.

این سنگ زیبا نه تنها جلوه زیبایی به شما می دهد، بلکه شانس و ثروت را در زندگی شما به ارمغان می آورد و زندگی شغلیتان را با انرژی و پرقدرت جلو می برید و در کارها موفق می شوید.

ما در این مقاله، سنگ های ثروت را معرفی کردیم و به وسیله ی آن ها می توانید به فراوانی و موفقیتی بسیار بالا دست یابید. انرژی نهفته در این سنگ ها قلب شما را پذیرای موفقیت می کند و تفکر شما را به سمتی می برد که بپذیرید جهان شما را شاد می خواهد و همه چیز را به شما عطا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *