ترفندهای شیک پوشی

شیک پوش بودن مردان

شیک پوش بودن مردان

خوش‌پوشی، یک هنر است و برای تجلی این هنر، باید روش های زیادی را یاد بگیرید. لباس و اکسسوری های مختلف می توانند ظاهر شما را کلی تغییر و زیباتر جلوه دهند و باعث بی نظیر شدن و اعتماد به نفس بسیار بالایی برای شما بشوند.

ما برای به روزتر شدن و زیباتر شدن استایل شما، در این مقاله، راهکار‌هایی ارائه می‌دهیم که به ‌وسیله ی آن‌ها بسیار شیک‌پوش و جذاب به‌نظر برسید.

داشتن استایل سخصی

استایل هر فردی، بازتاب‌دهنده شخصیت وی می باشد و آن چه را که دوست دارید به دنیای بیرونتا نشان می دهد. برای داشتن استایل زیبا، شما می‌توانید در اینستاگرام، پینترست یا هر فضای مجازی دیگری که عکس‌های زیادی دارد، جست‌وجو کنید و آیتم‌هایی را که دوست دارید، پیدا و با کمی ریسک آن ها را انتخاب کنید.

پیدا کردن لباس‌هایی که با گذشت زمان از مد نمی‌افتند، جزو مهم ترین گام‌های خوش‌پوشی است و لباس هایی با رنگ های خنثی و بدون اضافه شدن اکسسوری و اضافات، جزء این نوع از لباس ها محسوب می شوند.

برای داشتن استایل شیک و ساده، می‌توانید تیشرت‌های ساده، سویشرت‎‌های ساده و شلوار‌های راسته بپوشید. کت تک، کت‌ و شلوار و کفش رسمی و مجلسی نیز انتخاب‌های خوبی برای استایل یک مرد مدرن هستند و می توانند از آن ها در موقعیت های مختلف استفاده کنند و شیک و زیبا به نظر برسند.

داشتن استایل سخصی

داشتن استایل سخصی در آقایان

کت‌وشلوار‌

به طور کلی، کت و شلوار، برازنده ی هر مردی می باشد و می توانند از این استایل مردانه در محیط اداری، مهمانی های خاص و … استفاده کنند. برای داشتن استایل کلاسیک هم، می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید.

ساعت با کیفیت و شیک

این اکسسوری جذاب، یکی از راه های خوش‌پوشی است و باید با استایل و تیپتان هم خوانی داشته باشد و بر جذابیت استایل شما بیافزاید.

عینک آفتابی متناسب با شکل صورت

عینک آفتابی، یک اکسسوری زیبا برای حفاظت از چشمان شما در برابر نور خورشید می باشد و این اکسسوری به تکمیل شدن استایل شما نیز کمک می‌کند. برای انتخاب آن هم، باید در نظر داشته باشید که فرم عینک با صورت شما هم خوانی داشته باشد.

در انتخاب رنگ هم دقت داشته باشید و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با هر فصلی هارمونی داشته باشند.

پوشش مناسب با موقعیت

به این نکته توجه داشته باشید که، هر موقعیت و هر زمانی، لباس مخصوص خود را می‌طلبد، برای مراسم رسمی باید لباس مناسب و کلاسیک بر تن کنید و برای رفتن به یک رستوران با دوستانتان باید از لباس نیمه رسمی استفاده کنید.

پیراهن‌های کلاسیک بپوشید

پیراهن‌های مردانه زیادی برای انتخاب وجود دارند و هر کدام با موقعیت خاصی متناسب می باشند، ولی پیراهن کلاسیک، یکی از بهترین انتخاب‌ها است و هیچ وقت مد آن از بین نمی رود.

برای انتخاب رنگ هم، رنگ‌های خنثی بهترین گزینه‌ها می باشند و با هر فصلی تناسب دارند و اگر آن‌ها را با شلوار جین یا کت ‌وشلوار ست کنید، بسیار عالی به‌نظر می‌رسند. برای انتخاب یک استایل کژوآل هم می تواند مناسب باشد و برای این استایل می توانید از پیراهن های کتان با رنگ های زیبا استفاده کنید.

پیراهن‌های کلاسیک بپوشید

آقایان پیراهن‌های کلاسیک بپوشید

یک جفت کفش مناسب با استایل

کفش، نه‌تن‌ها استایل را تکمیل می‌کند، بلکه باعث حفظ تعادل استایل می شود و آن را زیباتر می کند. رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای با سایر رنگ‌ها ازجمله کرم، آبی ملوانی و رنگ‌های سنتی هم خوانی دارند، به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را تقریبا با هر لباسی بپوشید. برای استایل‌های کژوآل (راحت و غیر رسمی)، اسنیکرز (نوعی کتانی) براق، مناسب است و باعث می‌شود در تمام طول روز احساس راحتی کنید.

کت تک را فراموش نکنید

کت تک، برخلاف کت‌های رسمی مجموعه کت‌وشلوار، شلوار مخصوص به خود را ندارد و شما می‌توانید آن را با هر شلواری بپوشید. برای پوشیدن لباس غیر رسمی، می‌توانید کت تک را با شلوار کتان، تیشرتی ساده و اسنیکرز ست کنید. برای داشتن استایل نیمه‎‌رسمی زمستانی نیز کت تک پشمی به‌همراه هودی (سوشرت جلوبسته کلاهدار) و شلوار جین مناسب است.

اکسسوری

اکسسوری ها، استایل را بسیار زیبا می کنند، ولی باید در انتخاب آن ها دقت داشته باشید، برخی اکسسوری‌های کلیدی مثل عینک آفتابی و ساعت باکیفیت، باعث افزایش وجهه استایلتان می‌شوند و نیازی هم به استفاده بیش از حد از آن‌ها نیست.

برای رفتن به مراسم های غیر رسمی می‌توانید جوراب‌های جالب بپوشید. جوراب در اکثر مواقع درون کفش پنهان می‌شود و چندان به چشم نمی‌آید، اما اگر انتخاب مناسبی داشته باشید، می‌توانید بدون اینکه عجیب‌ و غریب به ‌نظر بیایید، استایل خاص خودتان را داشته باشید.

مراقب ظاهر و چهره‌تان باشید

راه‌های زیادی مانند اصلاح صورت، مراقبت از پوست و … برای حفظ زیبایی و طراوت ظاهرتان وجود دارد و با این کار نه‌تن‌ها ظاهر بهتری خواهید داشت، بلکه از درون نیز احساس بهتری می کنید. برایاین کار هم می توانید از کرم های مرطوب کننده و یا سرم های پوست استفاده کنید. برای جلوگیری از بروز جوش‌های پوستی پس از اصلاح هم می‌توانید از کرم‌های پس از اصلاح و افترشیو‌ها استفاده کنید.

شیک پوش بودن مردان

شیک پوش بودن مردان در استفلاده از اکسسوری

اصل مهم شیک‌پوشی که هر مردی باید بداند

قوانین زیادی برای شیک‌پوشی مردان و زنان وجود دارد و ممکن است از فردی به فرد دیگر، متفاوت باشند. اگر دوست دارید مردی شیک‌پوش باشید، این چند قانون را به خاطر بسپارید:

  • انتخاب صحیح کت و شلوار
  • ساعت مچی شیک
  • استفاده از رنگ‌ها
  • شلوار جین فیت استایل
  • توجه به ظاهر
  • اهمیت دادن به کفش
  • زیاده‌روی نکردن در استفاده از اکسسوری
  • لباس پوشیدن متناسب با موقعیت
  • انتخاب عینک مناسب

با توجه به مطالب ذکر شده دراین مقاله، شیک‌پوشی به‌هیچ عنوان کار دشواری نیست و نیاز به صرف هزینه‌های گزاف ندارد. از مهم ترین مولفه‌های شیک‌پوشی: پاکیزگی، رعایت نظم و ترتیب در لباس پوشیدن، اجتناب از شلختگی و نامرتب بودن، نپوشیدن لباس‌هایی که رنگ‌هایشان باهم تناسبی ندارند و همین طور پوشیدن لباس‌هایی متناسب با موقعیت، مکان، زمان و فصل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *